FANDOM

Яутжа 01

Яутжа
Біологічна інформація
Рідний світ

Яутжа Прайм

Фізичний опис
Вага

Близько 235 кілограм

Особливості

Ідеальні мисливці, Технологічно розвинені, Дреди, Мандибули

Інші назви

Хижак

  [Джерело]

«Що ти, в біса, таке?»
~ Датч, говорить про Мисливця Джунглів (з фільму «Хижак» ).

Яутжа або Хижак (англ. Yautja, Predator) — стародавня інопланетна раса мисливців, є однією з найбільш розвинених інопланетних видів.

Характеристика

Яутжа майже завжди полюють поодинці, однак бувають виключення, коли група молодих мисливців проходить обряд ініціації (молоді мисливці повинні навчиться полювати, для цього старші вибирають для них жертву, наприклад Ксеноморфів). Кожен мисливець повинен дотримуватися своєрідного коду честі.

Зовнішність

Яутжа гуманоїдний двоногий вигляд, мають довге волосся іменовані дредами. Шкірний покрив рептилоидный, особи мають суміш щелепи рептилій і павукоподібних. Шкірний покрив варіюється від світлого до темного, можуть маєм плями.

Фізіологія

Яутжа досить стійкі до вогнепальних поранень, що дозволяє швидко відновити здоров'я всього однієї медичної капсулою, вони можуть вижити навіть при пораненнях смертельних для людини. Вони неймовірно сильні і витривалі до більшості бактерій і вірусів. Яутжа на стільки сильні, що здатні з мінімальним усильем вирвати у людини голову з хребтом або навіть голими руками розірвати людину навпіл. Вони здатні стрибати на великі відстані і приземляться на ноги. Хоча Яутжа здатні виживати в морозних умовах, вони ймовірно звикли до жаркого клімату.

Кров Яутжа містить люмінесцентний фосфор, що дозволяє частково защищатся від кислотної крові Ксеноморфов.

Яутжа мають инфрокрасное зір допомагають при полюванні, єдиний мінус цієї особливості це те що вони не можуть відрізнити жертву від собі подібного, маски дозволяють чіткіше розрізняти об'єкти.

Максимальна тривалість життя Яутжа невідома, але відомі випадки коли старійшини жили від ста до тисячі років.

Культура

Культура полювання

Полювання для Яутжа є чи не частиною всього життя; полюючи, молоді особини доводять що стали дорослими, для цього вони шукають достойних сильних суперників, і не важливо на якій відстані від будинку шукати ворога гідного битви.

Поразка на полюванні ганьба для Яутжа, і якщо ворог виявляється занадто сильний, Яутжа переносить себе в жертву підриваючи плазмову бомбу (інопланетний аналог ядерної бомби), після цього корабель повертається на рідну планету на автопілоті або під управлінням старшого пілота.

Участь у розвитку людства

Яутжа зробили величезний внесок у розвиток людства, вони навчили Людей будівництва, за що Люди поклонялися їм як богам. Самі Яутжа звичайно не бачили в Людях союзників, для Яутжа люди були лише інкубатором для виведення Ксеноморфов на яких полювали Яутжа під час ініціації, це подія відбувалася раз на сто років, ймовірно саме тоді молоді представники досягали віку полювання, а все це (піраміди, жертви, Ксеномрфы) було зроблено, щоб спростити пошук жертв і кожен раз полює на одного і того ж ворога в одному і тому ж місці. Коли Яутжа приймає участь в полюванні вбив достатню кількість ворогів, він випалює кров'ю Ксеноморфов на лобі знак.

Виноски