FANDOM

Лицехват 01

На обличчі Кейна
Обличчяхват
чи Лицехват
Біологічна інформація
Рідний світ

Будь-яка планета, включаючи безповітряний простір

Фізичний опис
Зріст

біля 60-70 см

Вага

кілька кілограм

Колір шкіри

світло-коричневий, бежево-червоний

Особливості
  • формою нагадує павука чи краба з 8 кінцівками і міцним хвостом
  • є перехідною формою розвитку ксеноморфа
  • виводить в тіло жертви ембріон, після чого відмирає
  [Джерело]

Обличчяхват чи Лицехват — рання стадія розвитку Чужого, маленька павукоподібна агресивна істота.

Зовнішній вигляд

Лицехват, як вже говорилося, схожий на павука чи краба, бежево-червоного кольору. У нього вісім рухомих кінцівок, м'язистий хвіст. В тілі обличчяхвата є отвір, через який виводиться ембріон.

Як і звичайні Чужі, лицехват має замість крові кислоту.

Поведінка

Коли нікого немає поблизу, лицехват мирно спить в яйці. Однак якщо до яйця підійшла яке-небудь жива істота, лицехват активується.

Яйце розкривається, і створіння вилазить з нього. Потім воно біжить до потенційної жертви і з допомогою відштовхування хвостом миттєво стрибком чіпляється їй за обличчя.

Віддерти обличчяхвата неможливо: якщо ви спробуєте це зробити, монстр лише міцніше закрутить хвіст біля горла жертви, і почне душити її.

Відрізати також не можна: кислотна «кров» лицехвата дуже їдка. Отже, якщо лицехват вразив жертву, врятувати її в цей час практично нереально.

Після впровадження ембріона жертві в рот лицехват відокремлюється від неї і гине. Жертва після цього знову працює нормально, але у неї амнезія.

Королівський лицехват

Також існують королівські лицехвати. Вони рідше трапляються і за розмірами крупніше звичайних. Їх здатність — відкласти відразу два ембріона — королеву і звичайного Чужого, показана у фільмі "Чужий 3".

Виноски

uk:Обличчяхват