FANDOM

Бігун 01

Бігун в Чужий 3
Бігун
Біологічна інформація
Рідний світ
Фізичний опис
Зріст

6,5"

Вага

310 фунтів

Колір шкіри

Червоно-коричневий

Особливості
  • Наслідує розміри тварини-носія і, в певній мірі, зовнішність
  • Більш швидкий і спритний, аніж сильний
Належність

Ксеноморфи

Інші назви

Дракон,
Чужий Собака,
Кислотний Чужий
або Розвідник

  [Джерело]

Бігун (англ. "Runner"), також прозваний, як Чужий Собака , Кислотний Чужий або Розвідник — чотиринога форма Чужого, результат розвитку ембріона в організмі тварини. Він менше і трохи швидше звичайних особин, плюється кислотою, на спині не помітно дихальних трубок. Вперше показаний у фільмі «Чужий 3», де носієм виступає собака (в режисерській версії фільму — бик).

Характеристики

Бігуни наслідують деякі характеристики своїх носіїв, наприклад, розмір, а також зовнішність. Вони, як і трутні, мають гладку голову, але на відміну від всіх інших каст, не мають трубок на спині.

Зазвичай пересуваються на всіх чотирьох кінцівках. Бігун швидший за всіх інших видів Чужих. Він дуже швидко рухається по підлозі, стінах, стелі. Зазвичай бігун спирається на швидкість, аніж на силу.

Щодо грудолома у бігуна є деякі питання. Можливо, він з самого народження сформований у Чужого, і йому належить тільки зрости. Але і це точно не доведено.

Інтелект

З-за своєї слабкості бігун повинен спиратися на стратегію. Часто він здалеку плюється на ворога кислотою, при цьому не отримуючи шкоди.

Інтелект бігунів досі точно не ясний. Швидше за все, вони набагато розумніші інших видів, так як замість перетворення людей в яйця або перенесення їх королеві бігун жорстоко вбиває їх.

Еволюція

Цікаво

  • Так як у фільмах з'являвся лише один бігун, то можливість його перетворення в воїна або преторіанця ніколи не обговорювалася режисерами.
  • На відміну від звичайних трутнів, бігуни можуть еволюціонувати не тільки в Корольов, але і в Крушителей. Це величезні сильні особини з великим кістяними щитком на голові, який вони використовують як таран. Цих крушителів можна зустріти в грі Aliens: Colonial Marines. Але так як походження крушителів не пояснено, то й бути впевненими в цій теорії не можна.

Виноски